a

KISAH RUGBY FORM 2 &FORM 1(PART 2)




8.15 pg-"cepat siap kita dah nak lawan ni!!",itu dia jeritan coach kepada kitorang yang tengah pakai boot. Macam-macam boot ade yang(F5,Topper,Predator,Tiempo,Umbro,Kronos,T90,Line 7 ,Puma,Gilbert, Diadora,Nike , Adidas dan banyak lagi).Lepas siap pakai kasut, jersey pun diterima oleh pemain.Bukan main seronok dapat pakai jersey Smapk. Lepas tu, kami yang sedang menunggu giliran perlawanan pun melakukan beberapa langkah2 terakhir sebelum perlawanan. Orang kata "recall " balik ape yang dah belajar kat smapk.


8.30 pg kot-"pppprrrrrriittttttt"-bunyi wesel dan juga bunyi (benda yang kita tekan dia bunyi). Maka bermulalah perlawan pertama buat pasukan form 2 Smapk 2010.Debaran demi debaran dihadapi oleh pemain2. Tak lupa juga kepada penyokong yang berada di tepi padang permainan.
"Nampaknya pemain ragby smapk yang berjersey 07 telah berjaya mengeluarkan seorang pemain openen kerana tekelnya yang begitu kencang sekali menyebabkan openen cedera.".Sungguh kental pemain2 menghadapi pihak lawannye. 3 minit bermain... belum dapat markah lagi... . Jadi, apakah yang berlaku selepas itu, bersambung........


Categories:

Leave a Reply